Monday, March 19, 2007

6 weird things about me

Wowiee..ni first time kena tagged!Memang dah lama berangan nak menjawap soalan2 gini.. so here it goes...

1. I loves browsing thru all sorts of magazine & newspaper while i'm doing my 'big' bussiness in the toilet.Sungguhlah nikmatnya...my fav magazine for this purpose is KLUE, suratkhabar pancaindera especially yg slot blakang tuh(kisah rumahtangga org..), paper Star and recently The Edge.

2. Aku suka gentel tissue bila-bila je kalau berkesempatan.Pojee cukup lah marah bila tgk banyak sgt tisu bulat2 bersepah kat meja especially lepas makan.

3. Sebelum tido, i like to gesel2 kaki kat cadar.Rasa sejuk-sejuk and lembut je..pastu akan meneruskan kegiatan tu sampailah tertido...zzzz..tabiat pelik ni memang dah diamalkan sejak kecik lagi

4. Aku ni takleh bawak basikal. Masa kecik dulu, mama ada belikan basikal tapi aku ni asyik takut jatuh. so kesimpulannya lansung takleh nak bwk basikal...huwaaa

5. I can be sometime confident of myself but at certain time i still do have this low self esteem goin on.

6. I love to eat chicken so much that sometimes i think i m weird for loving it too much. I wonder do chicken loves fish too?

3 comments:

sitynuress said...

eheheh berjaya pun buat!! ehhehe :).. i bet u chickens love fish hehehe

nadya.s said...

kiranya, kita bleh tubuh club 'gentel' tissue paper la eh?

Dela Ahmad said...

eh you're like me! haha let's NOT ride the bicycle~ yeayy~